הייחודיות שלנו
יועצים מעשיים
אנו מציעים שירותים בכמה רבדים: החל מתהליך הייעוץ הקלאסי, דרך הפשלת שרוולים ועשייה משותפת, ועד לביצוע בפועל עבור לקוחותיה. שירותים אלו אפשריים לכל רמות הארגון.
התמחות בעולם ה Hi-Tech וחברות ה- Software Services
בחברתנו יועצים ארגוניים אשר צמחו בעולם ההייטק מראשית דרכם. יועצים אלו מילאו שורה של תפקידים בעולם ה Hi-Tech וה- Software Services, החל מפיתוח תוכנה וכלה בתפקידים ניהוליים שונים בתחום העסקי והטכנולוגי. הידע והניסיון הרב שצברו יועצינו בתחום לאורך השנים מקנה להם זווית הסתכלות ייחודית ומקיפה כיועצים ארגוניים, ושפה משותפת עם לקוחותיה העסקיים והטכנולוגיים ברמות השונות בארגון.
שילוב בין המיומנויות הרכות והקשות של הארגון
TopTail מספקת שירותי ייעוץ במיומנויות הרכות* המסורתיות של עולם הייעוץ ובמיומנויות ה'קשות' **.
הייעוץ בשני התחומים עלי ידי אותו גורם מאפשר חיבור תכנים תיאורטיים מעולמות רכים
וקשים בארגון להתנהלות היום-יומית שלו, תוך לקיחת אחריות על התוצאה הסופית.
*מיומנויות רכות לדוגמא: תקשורת בינאישית, ניהול לקוח, ניהול צוות, מתן משוב,
שפת גוף, פיתוח אינטואיציה, סדנת מכירות ועוד…
**מיומנויות קשות לדוגמא: ניהול פרוייקטים לפי מתודולוגיות שונות, בניית carpet,
תהליכי פיתוח תוכנה, תכנון וביצוע בדיקות, מחזור חיי הפיתוח בארגון משלב האיפיון
ועד לעלייה לאויר ועוד.
שילוב בין האסטרטגיה והפרקטיקה היום-יומית
תכנון אסטרטגי קלאסי בעידן הנוכחי בכלל, ובעולם ההייטק בפרט, טומן בחובו בעייתיות בשל
קצב השינויים הגדול הקיים שאינו מאפשר לכאורה תכנון לטווח הארוך. יחד עם זאת,
ניתן לראות כי החברות המצליחות הן אלו אשר מגדירות אסטרטגיה וחיות לפיה בשטח.
אנו ב TopTail מציעים זוויות התבוננות אחרות על אסטרטגיה ועל הדרך בה ניתן להשתמש בה
ולהטמיעה בארגון באופן שיתרום בהצלחת הארגון.
מודל פרללי
מודל פרללי לייעוץ, אשר פותח בחברת TopTail, הינו תהליך עבודה המספק ללקוח מפת דרכים אפקטיבית להשגת המטרות המוגדרות, דרכי פעולה לשם השגת מטרות אלו ויישומן בפועל בטווח הקצר והארוך.
מודל זה מורכב משילוב של מספר מתודות, ביניהם: מודל האבחון המשולש של חברת TopTail, חשיבה תוצאתית, התערבות מינימלית להשגת תוצאה מקסימלית ועוד.
התערבות מינימלית להשגת תוצאה מקסימלית
תפיסה הטוענת שלעיתים פחות זה יותר. התערבות נקודתית המובילה לאפקטביות גדולה בהשקעת משאבים נמוכה, תוך שימוש נכון בעוצמה הטמונה בארגון ובפוטנציאל שלו.
אנו ב TopTail פועלים על פי גישה זו מול לקוחותינו, בכל השירותים.
SOS – שרות 'עזרה ראשונה'
עולם ההיי-טק חווה בין היתר שינויים רבים וחוסר וודאות גדול, כך שלא אחת נוצרים באופן טבעי מצבי משבר או שבר בתוך הארגון ומחוצה לו. מתוך היותנו one-stop-shop, אנו מאפשרים מוצר של "הצלה" במצבים מסוג זה. השירות הינו התערבות מיידית של TopTail, על פי בקשת הלקוח, כגורם חיצוני אשר בעת הצורך מפשיל שרוולים, צולל פנימה, מסייע בפועל, ומייעץ עד לפתרון המיידי והמהיר.
השירות ניתן מול חברת האם, לקוחות, עובדים, מנהלים, לוחות זמנים ותקציב.
ראייה עסקית וארגונית
לרוב מייחסים לתפיסה העסקית נושאים שמרביתם מופנים כלפי השוק, כדוגמת: מודל עסקי,
שיתופי פעולה אסטרטגיים, זיהוי מגמות עולמיות ועוד. לתפיסה הארגונית מיוחסים נושאים
פנים ארגוניים, אשר מרביתם עוסקים בתהליכים ובמיומנויות הרכות של הארגון.
באופן מסורתי עולמות אלו מופרדים זה מזה בהתנהלות היום-יומית בארגון.
בעשור האחרון מתחדדת ההבנה כי השילוב בין שני העולמות הללו מקנה יתרונות רבים לארגון.
אנו ב TopTail שותפים לכך, ומאמינים כי הבנה וסינרגיה בין התפיסה העסקית והארגונית מאפשרות הצלחה בכל פעולה הנעשית בארגון.