תחומי התמחות ייעוץ ארגוני עסקי

משרדי פרסום: 
אנימה החברה המובילה והוותיקה בתחום. יעוץ ארגוני עסקי כולל- ייעוץ לגבי המשאב האנושי, מבנה המשרד, דרכי עבודה והתייעלותם, ניהול לקוח,מחלקותפלניג, מדיה, קריאטיב, אינטראקטיב, טראפיק, סטודיו ותקציבאות.
אסטרטגיית המשרד, לווי ופיתוח מנהלים, סדנאות תפורות עבור משרדי פרסום, הדרכות במגוון נושאיםאבחון מועמדים המותאם לתחום, התמחות בזיהוי פוטנציאל של חסרי ניסיון והתאמתם למשרד.
ניהול משרדי פרסום:  מאמר בעיתון גלובס 2004

חברות נוספות בתחום הפרסום והשווק:
חברות אינטראקטיב, פוסט פרודקשן, הפקה, יחסי ציבור ו קידום מכירות.

:Hi-Tech
תוכניות עבודה המותאמות לצרכים של סוגי התפקידים בתחום.
עתודה ניהולית, ניהול לקוח.
אימון מנהלים בכירים Director & C.e.o , C.o וזוטרים.
תוכניות המותאמות למנהלים במחלקות השונות :
Account Management, Account Executive, Sales Manager / Director, Marketing Manager / Director
Business Development, Sales Engineer, Product Manager, Project  Manager, Implementer, Consulter,Support,

חברות קמעונאיות:
התמחות בתחום הקמעונאות, דוגמאות:
אופנה –  יעוץ ארגוני, הדרכות להנהלה והסניפים, לחברות רבות בתחום כגון: רשת הוניגמן ו T.N.T
מזון –     התמחות בתחום חברות המזון ביעוץ הקמת מחלקות  כדוגמת מחלקת המכירות של קבוצת נטו (מאיר עזרא.
ריהוט –  יעוץ ארגוני ועיסקי, הדרכות מוכרנים ל 'שגם' ריהוט ילדים ונוער , קבוצת טקניון ועוד

חברות בתחום שירותים:
ככל שמוצר מורכב יותר הדרישות מבעלי התפקידים בארגון העוסק בו מורכבות יותר. ב B to B  –אוB to C  יעוץ, קבלת החלטות לגבי: מבנה השרות one stop shop או שרות מתמחה. יעוץ בנושא גיוס כח אדם וטיפוח הצוות הקיים.
. YES כגון: פיתוח מחלקת: שירות, מכירה, גביה ופיננסים במהלך כשנתיים של חברת 

למחלקות מכירה:
יעוץ ויישום, בניית תשתית, הגדרת יעדים, הגדרת פרופיל מכירתי יישומי, תהליך גיוס ואבחון, גיוסים המוניים, תגמול ועוד. סדנאות מכירה ו-'שרות מוכר'.

מחלקת משאבי אנוש:
לווי ויעוץ מנהל המחלקה.
מיצוב מחלקת משאבי אנוש בארגון
יעוץ בפיתוח המשאב האנושי
הדרכות בנושאי: אבחון, ראיון, 'שפת גוף'