תחומי התמחות ייעוץ ארגוני עסקי
משרדי פרסום:
אנימה החברה המובילה והוותיקה בתחום. יעוץ ארגוני עסקי כולל- ייעוץ לגבי המשאב האנושי, מבנה המשרד, דרכי עבודה והתייעלותם, ניהול לקוח,מחלקות: פלניג, מדיה, קריאטיב, אינטראקטיב, טראפיק, סטודיו ותקציבאות.
אסטרטגיית המשרד, לווי ופיתוח מנהלים, סדנאות תפורות עבור משרדי פרסום, הדרכות במגוון נושאים, אבחון מועמדים המותאם לתחום, התמחות בזיהוי פוטנציאל של חסרי ניסיון והתאמתם למשרד.
ניהול משרדי פרסום: מאמר בעיתון גלובס 2004
חברות נוספות בתחום הפרסום והשווק:
חברות אינטראקטיב, פוסט פרודקשן, הפקה, יחסי ציבור ו קידום מכירות.
:Hi-Tech
תוכניות עבודה המותאמות לצרכים של סוגי התפקידים בתחום.
עתודה ניהולית, ניהול לקוח.
אימון מנהלים בכירים Director & C.e.o , C.o וזוטרים.
תוכניות המותאמות למנהלים במחלקות השונות :
Account Management, Account Executive, Sales Manager / Director, Marketing Manager / Director
Business Development, Sales Engineer, Product Manager, Project Manager, Implementer, Consulter,Support,
חברות קמעונאיות:
התמחות בתחום הקמעונאות, דוגמאות:
אופנה – יעוץ ארגוני, הדרכות להנהלה והסניפים, לחברות רבות בתחום כגון: רשת הוניגמן ו T.N.T
מזון – התמחות בתחום חברות המזון ביעוץ הקמת מחלקות כדוגמת מחלקת המכירות של קבוצת נטו (מאיר עזרא.
ריהוט – יעוץ ארגוני ועיסקי, הדרכות מוכרנים ל 'שגם' ריהוט ילדים ונוער , קבוצת טקניון ועוד
חברות בתחום שירותים:
ככל שמוצר מורכב יותר הדרישות מבעלי התפקידים בארגון העוסק בו מורכבות יותר. ב B to B –אוB to C יעוץ, קבלת החלטות לגבי: מבנה השרות one stop shop או שרות מתמחה. יעוץ בנושא גיוס כח אדם וטיפוח הצוות הקיים.
. YES כגון: פיתוח מחלקת: שירות, מכירה, גביה ופיננסים במהלך כשנתיים של חברת
למחלקות מכירה:
יעוץ ויישום, בניית תשתית, הגדרת יעדים, הגדרת פרופיל מכירתי יישומי, תהליך גיוס ואבחון, גיוסים המוניים, תגמול ועוד. סדנאות מכירה ו-'שרות מוכר'.
מחלקת משאבי אנוש:
לווי ויעוץ מנהל המחלקה.
מיצוב מחלקת משאבי אנוש בארגון
יעוץ בפיתוח המשאב האנושי
הדרכות בנושאי: אבחון, ראיון, 'שפת גוף'