מה מאפשר היעוץ?

המטרה הינה מימוש עצמי בשוק בעבודה!

 

מאחר וזו המטרה, התהליך אצלנו שונה מרוב העוסקים בתחום. התהליך הינו שיתופי ומראה לך – כמה התשובות קיימות בתוכך ואיך על ידי פגישה נכונה (יצירת תנאים נכונים) התשובות הופכות זמינות לך. מושם דגש גם על מה עצר אותך עד כה, וכן התהליך חושף בפניך ידע על העולם התעסוקתי וכן כלים העוזרים לתהליך הבחירה. התהליך כולל גם חוות דעת אבחונית מקצועית ברמות שונות על פי הצורך, הצורך נקבע במשותף איתך לאחר למידת הנושא.

מי ומדוע צריך הכוון תעסוקתי /יעוץ לימודי?
מאחר וכל אדם, בין אם הוא בתחילת דרכו או לקראת קריירה שנייה, בין אם הוא מרוצה מעיסוקו ובין אם לא, חובתו לעצמו הינה לדאוג לצעד הבא, הרי שתהליך זה נדרש לכל אדם בעל אחריות לעצמו. בשל הדינמיות בשוק העבודה ולצורך התפתחות אישית – יש לבצע זאת יותר מפעם אחת במהלך הקריירה.

מתי?
-לפני בחירה מה ללמוד – גם כשבטוחים במה רוצים ללמוד.
-לאחר הלימודים, עוד לפני תהליך חיפוש העבודה, ולקיים דיון כשיש לבחור בין כמה אפשרויות (ניתן לבצע טלפונית או דרך מייל).
-לאחר שלושה חודשים בתפקיד.
-כשמתחילה תחושת תקיעות או רצון להתקדם שנראה שאינו ניתן למימוש.
-כשיש קשיים מול אנשים או מטלות במהלך העבודה.
-ולעיתים פשוט כשקשה, אז יש רצון לפנות לדמות בעלת פרספקטיבה שונה, דמות אשר מכירה את התכנים עמם תתמודד מזוויות התבוננות אחרות וחדשות.

החלטת לקחת אחריות, איך בונים את הצעד הבא?
את הצעד הבא ניתן לבנות מתוך: אילוץ, מצוקה נקודתית או קושי, ואז יש לפעול במהירות יחסית – פגישה אחת הכוללת הבנת הסיטואציה בכלים המספקים כווני פעולה וכלים כיצד לבצע זאת, ופגישה נוספת כדי לוודא שאכן התהליך ממומש ויצירת מיומנות ראשונית בכלים ובתפיסה החדשה. את הצעד הבא ניתן לבנות גם מתוך: רצון להתפתח, לעלות לשלב הבא, למדרגה הבאה, להשיג שיפור בתנאי העסקה או קידום בארגון בו נמצאים או לשקול מעבר לארגון אחר או אפילו שינוי מקצוע. גם כאן בפגישה ראשונה יתבצע מיפוי תוך הבנת הסיטואציה והאפשרויות הממתינות בחוץ ומטרת המפגשים. מתוך תובנה זו, נבנה יחד תוכנית מפגשים ללימוד יישומי.
מה לעשות?
פשוט, להתקשר למשרדינו לתאום פגישת "הכוון תעסוקתי עם גיורא תדמור" הפגישה הינה בת שעה לפחות, וכל מה שיש להביא זה את קו"ח או לשלוח אותם מבעוד מועד למייל  g@anima-online.co.il 
מכאן נצא יחד למסע מהנה, שיתופי, מרתק ומאתגר.