סדנת ניהול קונפליקט

מהו קונפליקט? איך מתמודדים איתו נכון? וכיצד פותרים אותו באופן בו כל הצדדים מרוצים, ללא פשרות וללא מריבות?

קיימים כלים מגוונים לניהול קונפליקט ולהתמודדות עימו, ביניהם מספר כלים פשוטים לביצוע ובעלי השפעה עצומה ומיידית על הסיטואציה. כלים מעשיים אלו מאפשרים התבוננות וניהול של הקונפליקט מכמה כיוונים שונים, כגון:

  • תרומתן של "שפת גוף" ואינטואיציה לניהול הקונפליקט
  • תרומתם של הקוגניציה והתכנון המוקדם לתהליך

טקטיקה וכלי תקשורת בסיסיים
קהל יעד לסדנת ניהול קונפליקט

התוכנית מותאמת למנהלים ולעובדים במחלקות השונות :

משאבי אנוש (HR), פיתוח (Development), בדיקות (QA & Testing), שיווק ומכירות (Sales & Marketing), פיתוח עסקי (Business development), תמיכה (Support), מחלקת רכש (Purchasing Department) שירות לקוחות (Customer service), Help Desk, Deployment ועוד.

 

מטרת סדנת ניהול קונפליקט: 

הקנייה ושיפור כלים ומיומנויות לניהול אפקטיבי של קונפליקטים, כך שישרתו את משתתפי הסדנה בהשגת מטרותיהם ומטרות הארגון, תוך שמירה על מערכת יחסים נעימה ותומכת בתוך הארגון ומחוצה לו.

 

רשימה חלקית של תכניי סדנת ניהול קונפליקט:

  • מהו קונפליקט?
  • קונפליקט פנימי וקונפליקט חיצוני
  • דרכי התמודדות עם קונפליקט חיצוני
  • גישות בעת קונפליקט
  • פתרונות אפשריים בניהול קונפליקט
  • ניהול קונפליקט בעת משא ומתן
  • מה לא עובד בעת קונפליקט?
  • שלבים לניהול קונפליקט

משך התהליך :
הרצאה – בין שעה ל 3 שעות.
סדנת ניהול קונפליקט – בין 4 ל-8 שעות

 

* התהליך הינו מודלרי ונקבע באופן פרטני על פי אבחון צרכי החברה

 

 

נשמח להרחיב במפגש אישי על תוצאותיו המעשיות של התוכנית: סדנת ניהול קונפליקט,

אבחון, יעוץ משלים או שילוב המוצרים בהתאמה אישית לחברתכם .