תקשורת אפקטיבית

מתוך ההיבטים הרבים של תחום התקשורת הסדנה עוסקת באינטראקציה המתנהלת בין שני אנשים או יותר. אינטראקציה עם  עובדים, מנהלים, ספקים, לקוחות, במפגש  עם בני הזוג, הילדים ואפילו עם עצמנו.

בשימוש נכון תקשורת יכולה להפוך לתקשורת אפקטיבית, כלומר היא מאפשרת להשיג את התוצאות הרצויות בזמן הקצר ביותר.

ניתן לחלק את התוצאות הרצויות לשני סוגים. האחד הינו הובלה קדימה כגון: השגת יעדים עיסקיים, מימוש אסטרגטגיה, הצלחה בניהול פרויקט, הצלחה בפיתוח מוצר, הגברת מוטיבציה, גיוס עובדים, יצירת שיתופי פעולה עסקיים וכדומה.

השני הינו טיפול בחסמים כגון: קונפליקטים, משברים, מחסור במשאבים ועוד.

מוטיבציה נוספת לשימוש בתקשורת אפקטיבית הינה יכולתה לשפר את איכות החיים של המנהלים והעובדים.

הסדנה עוסקת באינטראקציות בין אנשים במערכת יחסים מתשכת וגם במפגש בודדים ואפילו חד פעמיים.

 

קהל יעד לסדנת תקשורת אפקטיבית

התוכנית מותאמת למנהלים ולעובדים במחלקות השונות :

משאבי אנוש (HR), פיתוח (Development), בדיקות (QA & Testing), שיווק ומכירות (Sales & Marketing), פיתוח עסקי (Business development), תמיכה (Support), מחלקת רכש (Purchasing Department) שירות לקוחות (Customer service), Help Desk, Deployment ועוד.

 

מטרות סדנת תקשורת אפקטיבית: 

  • הקניית מיומנויות של תקשורת אפקטיבית, וכלים לרתימה, שכנוע והשפעה.
  • הקניית מיומנויות בהתמודדות עם חסמים.

רשימה חלקית של תכניי סדנת תקשורת אפקטיבית:

  • מהי תקשורת?
  • תקשורת פנימית ותקשורת חיצונית
  • מהי השפעה ומתי יש בה צורך?
  • מסרים מילוליים וא-מילוליים – שימוש בהם ואופן השפעתם
  • מודלים להשפעה
  • חמשת הכלים האפקטיביים ליצירת תקשורת אפקטיבית

משך התהליך 
הרצאה – בין שעה ל 3 שעות.
סדנת תקשורת אפקטיבית בסיסית – חצי יום (4 שעות)

סדנת תקשורת אפקטיבית למתקדמים – יום שלם (8 שעות)

 

* התהליך הינו מודלרי ונקבע באופן פרטני על פי אבחון צרכי החברה

 

 

נשמח להרחיב במפגש אישי על תוצאותיו המעשיות של התוכנית: סדנת תקשורת אפקטיבית,

אבחון, יעוץ משלים או שילוב המוצרים בהתאמה אישית חברתכם .