סדנת מכירות

היכולת להשיג לקוחות חדשים ולהרחיב את פעילותם של הקיימים הינה המפתח להתרחבותו של כל ארגון.

בעולם העסקי בו אנו חיים קצב השינויים רב, הלקוחות בעלי דרישות משתנות, ו"הכפר הגלובלי" פתח הזדמנויות רבות ועימן חשיפה לתרבויות שונות, חשיפה למידע ועוד. על מחלקת המכירות להתאים עצמה לעולם המשתנה ולפתח כישורים ושיטות מכירה נוספות אשר יסייעו בידה להתמודד ולעמוד ביעדיה.

מעבר להתמודדות עם העולם העסקי, קיימים שני אלמנטים נוספים מהותיים להצלחת מחלקת המכירות. הראשון הינו אופן התנהלות המחלקה בממשק מול הארגון פנימה, והשני הינו מימוש הפוטנציאל האישי של כל איש מכירות להשתמש באופן המותאם לו בכלים העומדים לרשותו בהתאמה לארגון.

בנוסף, לתפיסתנו, כל עובד בארגון הינו בעל פוטנציאל להיות נציג מכירות של הארגון, ולכן חשוב לצייד גם את העובדים הללו בכלים המתאימים שיכולים לסייע להם ולארגון בהגדלת נפח הפעילות אצל הלקוח.

 

קהל יעד לסדנת מכירות

מנהלים ועובדים במחלקות המכירות השונות כדוגמת: Account Management, Account Executive, Sales Management, Pre-Sale, Post-Sale  ועוד.
מנהלים ועובדים במחלקות הפיתוח העסקי.
מנהלים ועובדים במחלקות השונות בארגון כדוגמת:
פיתוח (Development), בדיקות (QA & Testing), תמיכה (Support), שירות לקוחות (Customer service), Help Desk, Deployment ועוד.

 

מטרות סדנת מכירות

  • הקניית כלים ומיומנויות לביצוע תהליך מכירה אפקטיבי ולהגברת מכירות בארגון
  • טיוב מכירות
  • פיתוח ושיפור יכולות מכירה בקרב המשתתפים
  • מתן כלים לניהול צוות המכירה על ידי המנהל

רשימה חלקית של תכניי סדנת מכירות

  • מה זה מכירות?
  • סוגי מכירות קיימים ומתי להשתמש בכל אחד מהם
  • מהו מודל מכירה ומהו מודל רתימה. האם רתימה הינה מכירה?
  • שלבי מכירה קלאסיים
  • שיטות מכירה ייחודיות ל TopTail
  • זהה את הלקוח
  • שיטות סגירה
  • מה בין מכירה ומשא ומתן
  • אינטואיציה ככלי מכירתי
  • שימוש נכון ביתרון המגרש הביתי
  • עולם שפת גוף ושימושה במכירות
  • טיפול בהתנגדויות
  • ניהול הקשר עם הלקוח לטווח ארוך

 

משך התהליך 
הרצאה – בין שעה ל 3 שעות.
סדנת מכירות בסיסית – חצי יום (4 שעות)

סדנת מכירות למתקדמים – יום שלם (8 שעות)

סדנת הכשרת אנשי מכירות מא' ועד ת' – 5 ימים (40 שעות)

 

* התהליך הינו מודלרי ונקבע באופן פרטני על פי אבחון צרכי החברה

 

 

נשמח להרחיב במפגש אישי על תוצאותיו המעשיות של התוכנית: סדנת מכירות,

אבחון, יעוץ משלים או שילוב המוצרים בהתאמה אישית לחברתכם.